Search Anything Here.

Foreign Music

Lil Baby & Lil Durk – Okay | Mp3 Download

Lil Baby & Lil Durk - Okay | Mp3 Download
Written by Nollyrex
HTML Link Generator DOWNLOAD NOW

Stream, Play, and Download Lil Baby ft. Lil Durk – Okay | Free Music Mp3 Download. Iil Baby ft. Lil Durk – Okay lyrics, Video MP4, Audio, Tubidy, Mp3Paw, 9jamuse.com, 320kbps, Songs, Albums, youtube to mp3.

 

Lil Baby & Lil Durk – Okay Lyrics:

[Intro: Lil Baby]
(Danny)
Why the fuck they put my business on the blogs?
Sisters know they never gotta get a job
Brodie said he rather spin shit and rob
Damn dawg, he ain’t playing dawg
That’s your plan dawg?
This your man dawg, fuck both of them, I want ’em all gone

[Verse 1: Lil Baby]
Shit been get shaky, I’m staying where I’m safe at
Couple spots, I don’t know where I stay at
Why would you play and you know we don’t play that?
Flipping words when you know I ain’t say that
I been good, so I’m guessing it’s pay back
Smoking woods in the back of the Maybach
I’m the hero, so they gotta face that
Hit Dior, where the fuck is my cape at?
I’m on a other one, bought another car, then another one
Bank account likе I just won a settlement
Sippin Wock’, I’m addictеd to medicine
Pockets on elephant, large

 

Lil Baby – Dive In | Mp3 Download

 

I get two pretty women to come kick it with me at the penthouse, we’ll have a ménage
I’ll go in any nigga city, bunch of killers with, me everybody got a rod
Swear I’ll nod off ‘fore I fall off, this that drank talk, oh yeah
Fifteen foreign cars when I pop out, I run ATL
When I get older, I might have back problems, these Cuban links big as hell
I done fucked M’s up with these lawyers tryna get my niggas outta jail
Five hundred racks for a bond, do whatever for brodie, we came up from cars that was stolen
Before it drop, I’ma have it, on top of this fashion, I’m staying in touch with the owners
You stab me right in my back when you could’ve just asked me what happened, when you be disloyal
We sharing all of this shit, from the money, to cars, to the hoes, it don’t matter the order
One of my niggas got out and another went in, swear I’m getting sick and tired of that order
I see you drowning, I’m coming to help you, I’m risking it all, I’ma die in that water
I’m rich as fuck, I can do what I wanna
Came over sober, she left here a stoner
She know she fell asleep inside the condo, but I fuck her like I’m fresh up off the corner

RELATED SONGS:

Download Mp3: Lil Baby & Lil Durk – Okay Song Below.

 

MP3 DOWNLOAD

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x